Magazín kulturního dění v Praze a okolí

Alšova jihočeská galerie získala ocenění za mediální kampaň

fen01
Alšova jihočeská galerie se výrazně prosadila v osmém ročníku soutěže Fénix content marketing díky svým projektům v marketingovém rozvoji. Cenu Fénix vytvořil sklářský výtvarník a designér Petr Larva
12.07.2021 11:19 | Ladislav Lhota

Alšova jihočeská galerie (AJG) z Hluboké nad Vltavou s úspěchem zabodovala v osmém ročníku prestižní soutěže Fénix content marketing, jejíž prostřednictvím pořádající agentura Freya oceňuje projekty marketingového rozvoje včetně těch, které zvýrazňují zážitky z umění. Hlubocká instituce získala první místo v kategorii Social media kampaň a obsadila dvě druhá místa v kategorii Content marketingová strategie resp. Nejlepší distribuce firemního obsahu. Dosáhla i na třetí příčku za Nejlepší video a jeho použití.

PRAHA / HLUBOKÁ NAD VLTAVOU – Mezi dalšími oceněnými figurovaly společnosti E.ON, HBO Europe, dm drogerie, Pivovar Bernard, Tipsport, Plzeňský Prazdroj, Hlavní město Praha, Česká filharmonie nebo Škoda Auto. Vyhlášení se uskutečnilo 27. června během slavnostního galavečera v prostorách pražského Rudolfina. „Fénix content marketing je aktivita pod patronátem B2B subjektu FREYA, který se věnuje zastřešení aktivit B2B na českém trhu směrem k zahraničí, je členem britské The CMA a členem International Content Marketing Forum (ICMF),“ předkládá běžnému smrtelníkovi poněkud zašifrovanou prezentaci soutěže její ředitelka a zakladatelka Kateřina Borovanská.

Velmi cenné pro AJG bylo prvenství v nejsilněji obsazené kategorii Social media kampaň. Jihočeši zapůsobili na porotu svým projektem, který vznikl při první vlně pandemie covidu-19 na jaře 2020. Ve spolupráci se agenturou Chilli Production vytvořili divácky velmi působivou kampaň. „Projekt Chodit na umění není umění (www.choditnaumenineniumeni.cz) propaguje umění jako celek a prožitek, který je pro všechny. Každý ho vnímá po svém a každý si z jeho konzumace odnáší jiný pocit, jiné hodnoty. Na zážitek z umění nemusíte mít vysoké školy a načtené tuny knih. Stačí přijít, otevřít se mu a nechat ho na sebe působit,“ vysvětluje Aleš Seifert, ředitel AJG.

AJG vsadila na známé osobnosti, které se přímo ve výstavních prostorách vyjadřují k umění. V prvních osmi dílech mohli diváci vidět například muzikanta Štěpána Hebíka, fotografa Tomáše Třeštíka nebo moderátorku Emmu Smetanu s jejím partnerem Jordanem Hajem. Druhou sérii videí odstartoval herec Hynek Čermák, zpěvačka Klára Vytisková, herečka Aňa Geislerová, koreanistka Nina Špitálníková. „Každá z osobností má úplně jiný pohled na věc, proto je projekt rozmanitý a oblíbený. Všichni hosté vystoupili bez nároku na honorář, aby podpořili umění v Česku,“ doplňuje Otta Kovařík z agentury Chilli Production.

(lho, ska)
Foto archiv Alšovy jihočeské galerie

Odkaz na prezentaci projektu:

https://choditnaumenineniumeni.cz/fenixcontentmarketing/

Odkaz na projekt #choditnaumenineniumeni:

www.choditnaumenineniumeni.cz

FBhttps://www.facebook.com/hashtag/choditnaumenineniumeni,

IGhttps://www.instagram.com/tags/choditnaumenineniumeni/



fen02
fen03


Přidej komentář