MHF Český Krumlov změnil vizuální identitu a zkrátil název
Mezinárodní hudební festival Český Krumlov představil pozměněnou vizuální identitu, spustil nový web a začal používat zkrácený název Festival Krumlov. Dominantou designu se stalo číslo 30, neboť letos nadchází již 30. ročník. Třicítkou prostupují hudební nástroje, které poukazují na pestrou dramaturgii festivalu. Zušlechtěný design stojí na tradičních festivalových barvách – královské modré, zlaté a bílé. Zůstal i duch původního loga s repeticí.
ČESKÝ KRUMLOV – Za novým grafickým designem stojí společnost Inveo specializující se na e-commerce od roku 2009. „Jubilejní 30. ročník se stal jedním z impulzů pro novou vizuální identitu. Můžeme říct, že jsme si ji nadělili jako dárek k jubileu. Nový koncept budeme aplikovat napříč marketingovým mixem, ať už se bude jednat o outdoor, print nebo online. V průběhu našich kampaní, které plánujeme realizovat, se na vizuálech vystřídá v objetí třicítky celkem deset hudebních nástrojů. Vizuály budou samozřejmě postavené také na českých i zahraničních umělcích, kteří na festivalu v období od 16. července do 7. srpna vystoupí,“ říká umělecká ředitelka festivalu Gabriela Boháčová.
Organizátoři se rozhodli využít letošní 30. ročník k oživení stávajícího stylu a poukázat na dlouhou historii festivalu, který patří mezi tři největší české festivaly klasické hudby. „Věříme, že sázka na třicítku posílí všeobecné vnímání festivalu jako tradiční akci neodmyslitelně spjatou s Českým Krumlovem,“ dodává umělecká šéfová. Mezinárodní hudební festival Český Krumlov je od roku 1992 přehlídkou, na které zní hudba vzniklá od 15. po 21. století. Vystoupilo zde více než dvanáct a půl tisíce umělců ze čtyřiceti zemí (Plácido Domingo, Jonas Kaufmann, Renée Fleming, ale i Karel Gott nebo Dagmar Pecková). Festival navštíví každoročně okolo dvaceti tisíc lidí.
(lho, tzf)
Foto archiv Festivalu Krumlov
Přidej komentář
Muzeum Kouzlo starých časů - Historické oděvy a doplňky 1850-1930
KULTURNÍ PŘEHLEDY PŘEDPOVĚĎ POČASÍ VYHLEDÁVÁNÍ V PIS