Magazín kulturního dění v Praze a okolí

Blíží se svátek klidu a míru – dejte si pauzu, dejte si 21. září #denoffline

Den offline
Den offline
20.09.2019 22:17 | redakce ZaKulturou.cz

Vážení přátelé, rádi bychom vám připomněli, že v sobotu 21. září proběhne Den offline. Den, ve kterém se mnoho lidí odpojí od mobilů a dalších online zařízení. Den, který stráví offline.

Akci pořádá magazín Flowee s partnery Unie vydavatelů a týdeníkem Marketing & Media.

Desítky influencerů a osobností ze světa kultury a byznysu se již loni zúčastnily prvního ročníku Dne offline a letos se odpojí znovu.

V sobotu 21. září si totiž můžeme připomenout starý dobrý svět strávený se sobotními novinami nebo dobrým časopisem. Hovorem s přáteli u kávy – bez pípání, postování, hejtování, trolení a „čau lidí“. 

Navrhujeme proto, abyste si v sobotu 21. září prostě dali od všeho, co je online, volno. A kdybyste se o tomto detoxikačním svátku ještě zmínili a pomohli šířit myšlenku balancu mezi online a offline, bylo by to skvělé. Stačí, když dáte na svůj účet na sociálních sítích v pátek, že v sobotu budete mít #denoffline.

Renomovaná agentura NMS např. zpracovala pro Flowee kvalitativní výzkum mezi teenegery o nejnovějších trendech užívání mobilů. Její výsledky vám rádi na požádání poskytneme. Flowee také vydalo letos o tématu knihu Dítě v síti.

Novináři, marketéři, byznysmeni, umělci se nachází v epicentru informační revoluce. Patří k těm, kdo mají největší vliv na vývoj celé společnosti, ale zároveň jejich profese prochází disrupcí a oni sami se musí vyrovnat s nároky stále rychlejší komunikace. Což je často k zbláznění.

Kampaň s hastagem #denoffline probíhá v těchto dnech na sociálních sítích, kde se influenceři a celebrity nechávají vyfotit (nebo publikují své selfie) s listem papíru a nápisem #denoffline. Připojili se například Jiří Mádl, Libor Bouček, Anna Šulcová, Iva Pazderková, Johny Machette, Matěj Ruppert, Michal Zapoměl, Jan Bílý, Anežka Chudlíková, Luboš Kulíšek, Tata Bojs, Taťána Makarenko a řada jiných influencerů, herců, byznysmenů a dalších osobností...

Myšlenka Dne offline je podpořena také billboardovou kampaní (s claimy jako „Člověce, odpoj se!“ Nebo „Dont worry be offline“) na velkých digitálních obrazovkách v Praze a na reklamních plochách v metru, které pro tuto filantropickou aktivitu poskytla firma BigBoard, mateřská společnost Flowee.

Den offline podporuje také Národní centrum bezpečného internetu. Má záštitu eurokomisařky Věry Jourové. Podporuje ho řada firem: například Avast, Netbox, Zážitky.cz, N&N magazín a další.

Poprvé Den offline proběhl loni 29. září a setkal se s velkou odezvou v médiích. Byla publikována řada rozhovorů a článků na téma online/offline balance. 

Jak se zúčastnit a jak pomoci

Chcete se přidat k #denoffline osobně nebo jako i jako firma? Pokyny najdete na flowee.cz/denoffline/2019/  



Tagy: Den offline


Přidej komentář